2 mar 2011

Activitat 1

És la que dóna pas a integrar-te dins d'aquest món, la Web 2.0!
Primerament, t'havies de crear un compte de Gmail i omplir un petit formulari per enviar-li a la professora la teva direcció. Jo ja tenia un compte de l'any passat, però que ja no utilitzava i vaig creure oportú fer-ne una de nova i només dedicar-la a això. Una vegada fet, havies de configurar la teva pàgina d' iGoogle. Es pot dir que és una bona manera d'aprendre coses noves, perquè per una persona que no ho sap utilitzar pot semblar la cosa més difícil que hi ha en aquest món; però una vegada entres i comences a cercar, descobreixes coses que abans desconeixies. A mi em va passar: no sabia per què servia iGoogle, i ara que ja he fet la tercera activitat, ho estic trobant bastant interessant. Bé, havies d'afegir els gadgets Gmail, Google Docs... i totes les que volguessim. Jo vaig afegir un parell més que vaig trobar que em serien de més utilitat perquè és on vaig més.
Seguidament, havies d'entrar al teu compte de Gmail i crear etiquetes per guardar i col·locar els teus missatges. El nom d'aquestes, era lliure.
Finalment, podies posar una imatge al teu perfil i canviar el tema, tot al teu gust.

Crec que això comença a ser interessant; fent aquesta activitat m'he adonat que realment tu tot sol pots "cercar-te la vida" i investigar per veure com es fan les coses.
La nostra professora ha insistit molt per convèncer-nos i ara ja hi ha molta gent que està dins aquest món.
El més important crec, és que si tens un dubte pots consultar-ho amb els companys i no has d'esperar al dia següent per demanar-ho al professor. També, pots fer un grup només amb els teus amics i pots xerrar amb ells per allà.

Marina!

No hay comentarios:

Publicar un comentario