10 mar 2011

Activitat 2

La següent activitat va ser més fàcil que l'anterior. De fet, jo la vaig realitzar quasi sencera abans que n'Inma ens dónes les instruccions perquè vaig rebre el correu per inscriure'm a FriendFeed. FriendFeed és una red que funciona bastant bé. Al principi, vaig tenir dubtes per entrar-hi perquè em demanava fer-ho a través del meu Facebook, amb les dades i la foto del Facebook, però al final vaig considerar que tampoc passava res i ho vaig fer d'aquesta manera. Els gadgets que s'havien de posar a la nostra pàgina d'Igoogle ja els havia posat, per tant, no vaig haver de fer gran cosa. Al grup, aequart, vaig escriure una petita salutació perquè tothom pogués contestar-me, encara que en aquells moments hi havia poca gent i no vaig rebre més respostes que la de la meva professora, jajaj. Ara ja està més ple i es nota perquè quan algú deixa un comentari, tres o quatre persones li contesten.
Finalment, la captura d'imatge la vaig fer els darrers dies abans del dimecres (data límit). No sé per què em vaig imaginar que s'havia de fer una fotografia i vaig demanar per Gmail a n'Inma com ho havia de fer. La veritat és que la tecla Impr Pant no l'he utilitzada més que dues o tres vegades i al principi no vaig anar a caure que s'havia de fer així. Després, em vaig adonar que podia demanar el dubte als companys i per "practicar" amb el Google Groups.

Segueix pensant el mateix que a l'altra publicació: a poc a poc, vaig aprenent coses i m'està agradant cada dia més aquest entorn. Tots els que encara penseu per què serveix dedicar un poc de temps a fer aquestes petites activitats per aprendre coses noves, que s'animi a participar-hi! Segur que després d'haver fet alguna de les activitats, ja no pensarà igual (;


Marina!

No hay comentarios:

Publicar un comentario