28 mar 2011

Activitat 5

Ja hem acabat els exàmens i ja seguim treballant per la Web 2.0! En aquesta activitat la professora ens ha donat a conèixer una pàgina web, abans desconeguda per a mi on hi pots penjar les teves presentacions de PowerPoint. Es diu SlideShare i hi ha moltíssimes presentacions en castellà, català, anglès... És una bona eina per cercar informació i per agafar idees per a fer PowerPoint's. Bé, s'havia de cercar presentacions d'uns temes relacionats amb això, concretament, Entorns Personal d'Aprenentatge (PLE, Personal Learning Environement), ePortfolio o Eines i recursos WEB 2.0. M'ha agradat molt aquesta pàgina; crec que la podré fer servir i que em serà bastant útil. Després, quan tenies la presentació triada havies de publicar una entrada on hi figurés aquesta presentació, com he fet jo en una de les entrades anteriors. Jo he triat una relacionada amb el tema Eines i recursos WEB 2.0 perquè les que he trobat dels altres temes no m'han agradat.
La professora t'explicava clarament com havies de fer-ho i no he tingut problemes. Finalment, havíem de publicar una entrada explicant l'activitat.


Marina!

No hay comentarios:

Publicar un comentario